Friday, September 4, 2009

"Kau" pergi tak kembali.....


hari yang sedih semalam sebab aku telah kehilangan sesuatu yang berharga buat aku...

Semalam aku sudah kehilangan handphone Motorola V3x yang aku beli pada November 2006. Sayang betul pada handphone tu... apatah lagi info2 dalam handphone tu.

handphone aku ni terjatuh ke dalam longkang bergril... air mengalir laju membuatkan handphone aku yang berat tu pun bergolek2 ikut arus... nak aku kejar, aku tak dapat nak angkat gril tu... dah stuck dah... aku mampu tengok je la handphone aku bergolek dan terus bergolek sampai ke longkang besar dan bersemadilah dia di situ.... aku dah tak nampak dah handphone aku lepas tu... nak masuk dalam longkang tu, air dia laju, dalam dan busuk.... dah la nak pegi buka pose... apekan daya...

V3x aku pergi dah tak kembali lagi....

2 comments:

Anonymous said...

still gune no yg sama ke? - little pat

Slim Abana said...

ha'ah... no tetap sama.... dilarang sama sekali tukar no phone...

1. menyusahkan diri.
2. menyusahkan orang lain
3. menyusahkan bank-bank nak tanya bila payment tertunggak nak dilangsaikan.