Saturday, July 18, 2009

Mengaji Selangkah Lagi...


"Tahniah anda telah berjaya dalam permohonan anda untuk kursus Sarjana Pengurusan Aset & Fasiliti Semester 1 2009/2010."

Selangkah lagi aku untuk terus menimba ilmu di mana selagi semangat dan daya yang masih ada untuk menuntut, selagi itu usaha akan berterusan. Kadang2, ada yang tertanya2, kenapa aku nak sambung belajar? apa yang boleh aku dapat? naik gaji ke? pangkat yang tinggi ke?

Sebenar2nya, semua tu betul. Cuma waktu yang sesuai baru kita gunakan kelayakan kita tu.

Macam dalam syarikat aku sekarang, aku rasa dengan Master aku, syarikat akan mempunyai satu aset yang berharga... iaitu aku.

Aku rasa matlamat aku adalah untuk menjadi aset yang berharga dalam syarikat.

Jadi korang doakan lah kejayaan aku untuk dapatkan Master ni....

2 comments:

Anonymous said...

..bro,gud luck in ur further study...aku tau apa rasa nye bila dah tua2 nih masuk belajar semula(masa buat c.mate/master taun lepas)..mesti bleh punya,insyallah...OM la tak lama lg nih?hehe

Slim Abana said...

OM tinggi sangat... superintendent dulu....