Tuesday, April 21, 2009

Kemalangan Motorsikal

Sakit kaki aku... kepala aku... badan aku.... dah lama sangat aku tak accident... tapi semalam aku accident pulak. 20th April 2009, aku simpan dalam blog ni elok2 sebab lepas ni aku dah lupa dah... takder hal aku nak ingat sampai bila2.... mengusutkan fikiran aku je....

Ondway balik dari ofis, aku bawak motor aku kat jalan jelatek. biasa lah trafik jam... aku menyusur di celah2 deretan kereta dengan lancar... tengah2 aku bawak motor tu, ada satu perasaan yang nak buat aku brek.... tetiba ada satu motor masuk lane aku dari celah keta tanpa berhenti...

Aku tekan la emergency brek aku... ape kan daya tak sempat.. aku langgar motor tu... motor tu 2 orang... jadi dia lebih stabil.. dia gogeh2 handle dan tak jatuh... aku ni yang jatuh dan sliding masuk bawah myvi.... ada la calar skit myvi tu.. nasib baik tuan punya keta kata takper...

Tapi aku sumpah seranah la motor yang langgar aku tu... dia tak berenti skit pun... cabut macam tu je.... weh dah la 2 orang.. pengecut pulak.... kasi potong la telur ko tu!

Tak serius la aku, cuma calar dan bengkak kaki kanan aku sebab kena hempap motor sendiri. kepala ada senoneng skit... balik umah... pekena speghetti wife aku masak... lewat malam skit baru rasa sakit badan... gi la jupe doktor.. dapat MC satu hari.

Tapi... aku tak serik bawak motor... itulah aku.

No comments: